ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΤΕΙ!

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Σχόλιο από γονέα φοιτητή

Είμαι ένας συνταξιούχος με δύο παιδία σε σπουδές, ο ένας στην Κοζάνη ο άλλος σε διαφορετική πόλη. Έχω θυσιάσει την ζωή μου, έτσι το νοιώθω, παλιότερα ακούγονταν λιτότητα - λιτότητα- λιτότητα την περνούσαμε όλη η οικογένεια με στερήσεις, ήρθαν και τα φροντιστήρια και έφυγαν όλα τα χρόνια μου σχεδόν με άδειες τις τσέπες. Με ικανοποιούσε που τα παιδιά μου, ήταν στο σωστό δρόμο, θα σπούδαζαν. Όλα δείχνουν ότι αυτοί που κυβερνούσαν και κυβερνούν  τον τόπο, τους ετοιμάζουν ένα δυσοίωνο μέλλον. Χρεοκοπήσατε τον τόπο και εξακολουθείτε. Το πάτε στην εξαθλίωση των ΑΕΙ για να ανθήσουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Άκουσα στην τηλεόραση  μια ακαδημαϊκό να λέει ότι δεν είναι δυνατόν να χρηματοδοτηθούν και από άλλους, εκτός του κράτους, τα πανεπιστήμια όπως γίνεται στην Αμερική, γιατί εκεί επικρατεί διαφορετικό νοοτροπία.

Κύριε Πρωθυπουργέ έδειξε στην εκπομπή του προχθές την Τρίτη ο Λαζόπουλος μια δήλωσή σας στις 3-6-09 σε τοπικό κανάλι να ανησυχήστε για πού οδηγείται η παιδεία, το αύριο αυτού του τόπου όπως είπατε. «Η ουσία του διαλόγου προς αποφυγή λανθασμένων εντυπώσεων» είναι ότι δεν υπάρχουν λεφτά και το μέλλον του τόπου είναι οι φατριές κάποιον πολιτικών. Είμαι συνταξιούχος, δούλεψα 36 χρόνια, από παιδί δούλευα και πρόκειται να σταματήσει η επικουρική σύνταξη μου. Ερωτώ γιατί οι βουλευτές  να συνταξιοδοτούνται με 8 χρόνια, γιατί να έχουν «οι υπάλληλοι» της βουλής δεκαέξι μισθούς και τελευταία προσελήφθησαν δακτυλογράφοι γιατί δεν υπήρχαν τέτοιοι μέσα στους 1800 υπαλλήλους της βουλής.  Δεν υπάρχουν λεφτά και βρήκαμε την λύση, «αλλαγές στην  Παιδεία», βάζοντας τσιράκια όπως στο ΠΔΜ να ζητάει συγχώνευση  Πανεπιστημίου με ΤΕΙ αδιαφορώντας για την επαγγελματική αποκατάσταση των φοιτητών του, αρκεί να μην χαθούν οι πελάτες τις τοπικής κοινωνίας, να γίνουν τα πανεπιστήμια μπάχαλο και να έρθει από μηχανής θεός η ιδιωτικοποίηση τους.
Κύριε Πρωθυπουργέ ο τόπος έχει λεηλατηθεί και κανένας δεν γύρισε δραχμή στην θέση της, όχι υποβάθμιση  της Παιδείας. Έλεος!                                                                           

Κάποιος γονέας φοιτητή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: