ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΤΕΙ!

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Η δεύτερη επιστολή μου

Αγαπητά μου παιδιά είναι η δεύτερη επιστολή μου.

Χθες 15 Δεκεμβρίου ήμουν στην Κοζάνη, σας είδα να συγκεντρώνεστε στην κεντρική πλατεία της Κοζάνης για να συμπαρασταθείτε στην απεργία των εργαζομένων, δίδοντας και εσείς με την παρουσία σας  το μήνυμα της κατάληψης.
Η θερμοκρασία εκείνη την χρονική στιγμή ήταν -6 βαθμούς. Δεν με πτόησε το κρύο και ήθελα να συμμετάσχω και εγώ διακριτικά στην συγκέντρωση, αλλά ως γονιός ένοιωσα τέτοια απογοήτευση  και θυμό γιατί είδα την απογοήτευση και την αγωνία σας ζωγραφισμένη στα μάτια σας και ρωτούσα τον εαυτό μου, γιατί να είναι τα παιδιά μας εδώ; Αυτά τώρα έπρεπε να είναι στα μαθήματά τους, Δεν άντεξα την εικόνα έσκυψα το κεφάλι και έφυγα γιατί έπρεπε να φύγω και από την Κοζάνη.
 Σε όλη την διαδρομή είχα την εικόνα σας στα μάτια μου, να σας βλέπω μέσα στο κρύο συγκεντρωμένους για να αποδείξετε τι ; την στιγμή εκείνη έπρεπε να είστε στου χώρους των τμημάτων σας και να σας παραδίδουν μάθημα η καθηγητές σας.
Κε Μανωλόπουλε τι ωραία που τα κάνατε είμαστε όλοι ικανοποιημένοι, γονείς και φοιτητές, που θα πρέπει να σου ευχηθούμε καλά Χριστούγεννα.
Κε Μανωλόπουλε , πρέπει να ενημερώσετε, άμεσα τους γονείς με έγγραφη ανακοίνωση σας, για το τι έχετε προγραμματίσει με  την Υπουργό, αντίθετα την αξιοπρέπεια και τον πολιτισμό που έδειξαν τα παιδιά μας,δεν θα την δείτε από τους γονείς, και αν δεν είστε άξιος να δώσετε μια απάντηση στις τόσες οικογένειες και τα παιδιά τους, που τις έχετε αναστατώσει ή δεν σας αφήνουν να το κάνετε, τότε να κάνετε «χαρακίρι» ή να παραιτηθείτε άμεσα.
Πέστε μας την αλήθεια για να μην παιδεύουμε τα παιδιά μας και εμείς να ξοδευόμαστε άδικα, για να τα «μαζέψουμε» και να φύγουμε από την πόλη, που ούτως ή άλλως αν υλοποιηθούν οι προσωπικές σας απόψεις, έτσι θα γίνει προς απογοήτευση της τοπικής κοινωνίας.
Φτάνει ποια ο εμπαιγμός, φτάνει ποια η υποκρισία, φτάνει ποια να μας φέρεστε ως «μάζα»  και να υπολογίζεται τα παιδιά μας ως τεμάχιο σουβλάκι και ενοίκιο.
Η εικόνα αυτή των συγκεντρωμένων παιδιών θα μου μείνει αναλλοίωτη στα μάτια και την ψυχή, εμείς οι γονείς στερηθήκαμε και στερούμαστε επί σειρά ετών την προσωπική μας ζωή, για να φτιάξουμε παιδιά με ήθος , και τα παραδώσαμε στα χέρια σας να τα κάνετε επιστήμονες για το καλό της Πατρίδας και αντί αυτού στο ξεκίνημα αυτού του ταξιδιού τους, βάλατε τις σειρήνες να τα αποπροσανατολίσουν να κατέβουν από το καράβι και ως τον Θησέα να μην φτάσουν ποτέ στην Ιθάκη.
Επίσης μιλώ προσωπικά ότι σε καμία περίπτωση θα επιτρέψω το παιδί μου να αποτελέσει την «μάζα» και να ικανοποιηθούν οι συμπατριώτες της Υπουργού, και το παροτρύνω να δώσει πάλι εξετάσεις και για να είμαι ειλικρινής το έχει αποφασίσει ήδη και το ίδιο, ή να χρησιμοποιήσει το 10 %  και θα αναγκαστεί να πάει σε οποιαδήποτε άλλη Σχολή απογοητευμένος, γιατί αυτή η Σχολή και η επιστήμη που διάλεξε ήταν η πρώτη του επιλογή και όνειρο ζωής.

Σε αναμονή απάντησης από τον Κύριο Πρόεδρο.

Μαυρογόνατος Ευάγγελος
Αξιωματικός ε.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια: