ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΤΕΙ!

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Σχόλιο φοιτητή σχετικά...

Ανεπίτρεπτες και γλοιώδεις εκφορές απόψεων από άτομα που δεν γνωρίζω  ποια αρμοδιότητα έχουν, από ποιους στηρίζονται και ποια συμφέροντα εξυπηρετούν, αν και μπορώ να φανταστώ...έχει πολλά τέτοια άτομα η χώρα αυτή, αλλά αυτοί που φταίνε είναι οι πολίτες που τα αναδεικνύουν και επιβραβεύουν...Ο συγκεκριμένος μιλά με τόσο απαξιωτικό τρόπο για τους φοιτητές και υποθέτει πράματα που δεν ισχύουν. Οι φοιτητές των 2 τμημάτων επιθυμούν, εδώ και χρόνια, να σπουδάσουν  σε τμήματα που θα στεγάζονται σε πολυτεχνειούπολη (ή ορθότερα πολυτεχνειόπολη) και όχι σε σμαρκετ (βλ.το άλλο τμήμα της πληρ/κης και των τηλεπικοινωνιών, που έχει και τα μέγιστα προβλήματα) είτε αυτά βρίσκονται στην Κοζάνη (κι εγώ, που είμαι επίσης από επαρχία, ένιωσα πιο εξοικειωμένος με αυτήν, καθώς σε μεγάλη πόλη θα είχα ιστορίες με συγκοινωνίες κτλ...) είτε σε ίδρυμα πανεπιστημιακό της Θεσσαλονίκης (ΠΑ.ΜΑΚ, Αριστοτέλειο)
είτε στα Γιάννενα είτε ...στην Αβάνα της Κούβας (λέω εγώ.....). Αυτό που θέλουν τα παιδιά, είναι κτήριο πανεπιστημιακό, υλικοτεχνικές υποδομές και επαρκές σύνολο καθηγητών που θα διδάσκουν μαθήματα κατεύθυνσης (ο ομιλών πρόλαβε και τα διδάχθηκε, στην κατεύθυνση που είχε διαλέξει, αλλά οι νέοι φοιτητές δεν έχουν τέτοια δυνατότητα) τα οποία πια δε διδάσκονται λόγω έλλειψης ρευστού και μέλη ΔΕΠ περισσότερα στα τμήματα, για να θεωρούμεθα ένα Αυτοδιοίκητο Πανεπιστήμιο με πολυτεχνικά τμήματα. Η συστέγαση, όπως και άλλα τα οποία όλοι μας μπορούμε να φανταστούμε, θα υποβαθμίσει πτυχία τωρινών φοιτητών και τελειόφοιτων (όπως ο ομιλών), ίσως και αποφοίτων....και φυσικά, οι Καθηγητές θα έχουν κι αυτοί τεράστιο πρόβλημα με αυτό το Ομοσπονδιακό Πανεπιστήμιο, καθώς θα προκύψουν προβλήματα και με τη διδασκαλία των μαθημάτων αλλά και με θέματα της ερευνητικής τους δραστηριότητας. Ούτε οι φοιτητές και καθηγητές του ΤΕΙ θέλουν να γίνει πράξει αυτό το 'ΜΠΟΡΑΜΑ', καθώς θα πληγούν κι αυτοί σε διάφορους τομείς (ο νοών νοείτω) με αυτό το 'αρραβώνιασμα'. Αν γνωρίζανε οι φοιτητές (εγώ μόνο για να γράψω τα 3 τελευταία μου μαθήματα έρχομαι Κοζάνη εδώ και 2,3 ΧΡΟΝΙΑ!!!!...) ότι θα παραμείνουν στην Κοζάνη και το τμήμα θα μεταφερθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα (ειλικρινά αυτή τη φορά, με χρονικό ορίζοντα το πολύ 2 ετών, οπότε και θα δημιουργηθεί -σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Υπουργού- νέο πολυτεχνικό τμήμα κι έτσι θα λάβει σάρκα και οστά ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ ( ΥΠΟ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ "ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ 'ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ' " , λέω εγώ για παράδειγμα, αφού έχω ακούσει ότι επιθυμούν οι Κοζανίτες μια τέτοια ονομασία...), τότε όντως θα επιθυμούσαν την παραμονή τους στην πόλη της Κοζάνης. Είμαι σίγουρος γι'αυτό... αλλά επιχειρήματα όπως ''συστέγαση και 2 πυλώνες και συνεργασία κτλ....'' δεν πείθουν τους φοιτητές του ΠΔΜ για όλα τα προαναφερθέντα που έχουν υποσχεθεί σε αυτούς από το έτος ίδρυσης του τμήματος ''Μηχανικοί Διαχείρισης Ενεργειακών Πόρων'' (που μετονομάστηκαν στα μέσα των σπουδών τους σε Μηχανολόγοι Μηχανικοί, λόγω του ότι μοχθούσαν  να βελτιώσουν το ίδιο τους το  επίπεδο, διαβάζοντας όσο μπορούσαν για να 'περάσουν' μαθήματα, και ο οδηγός σπουδών είχε ήδη τροποποιηθεί προς όφελός τους για τη διεύρυνση των πνευματικών οριζόντων τους και των γνώσεων που θα έχουν αποκτήσει αύριο που θα 'βγουν' στην αγορά εργασίας και πρέπει να κατέχουν ένα ισχυρό χαρτί για την επιβίωσή τους εδώ στην Ελλάδα ή και σε άλλη - άλλες χώρες...). Οι φοιτητές και καθηγητές των ΤΕΙ εντρυφούν επάνω στα δικά τους βαρυσήμαντα αντικείμενα κι εμείς στα δικά μας. Εκείνοι σε πρακτικό, κυρίως, επίπεδο...κι εμείς σε θεωρητικό περισσότερο. Κι ο ομιλών, προσπάθησα για να ανέλθει το γνωστικό μου επίπεδο και να μπορώ να ασκώ στο μέλλον το επάγγελμα του Μηχανολόγου Μηχανικού -έστω και με ειδίκευση σε θέματα Ενέργειας περισσότερο τα πρώτα χρόνια-(ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΟ 2002!!!! ΠΟΥ ΕΙΣΗΧΘΗΝ, ΚΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΠΤΥΧΙΟ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ...ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΑΝΕΦΕΡΘΗΣΑΝ  ΠΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΥΣΤΕΓΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ,ΑΦΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ, ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΙ). Κ αυτό που διαπιστώνω σε συζητήσεις με άτομα φίλους μου Μηχανολόγους Μηχανικούς (Βόλου και Θεσσαλονίκης εν προκειμένω), είναι ότι τις γνώσεις που έχουν αυτά τα παιδιά τις έχουμε κι εμείς....Σε ορισμένα μαθήματα τα πράματα είναι πιο εύκολα στο Βόλο και στη Θεσ/κη, και σε ορισμένα είναι πιο δύσκολα στο Πανεπιστήμιό μας (βλέπε και οδηγό σπουδών μας και καταξιωμένους καθηγητές από ΑΠΘ ή από άλλα Πανεπιστήμια, οι οποίοι έχουν έρθει κατά καιρούς στο τμήμα μας για να διδάξουν. Πάντως, το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στο τμήμα πληρ/κης και τηλ/νιών και το τονίζω αυτό....Με όσα έχω δει και ακούσει για αυτό το τμήμα, η κατάσταση είναι τραγική για τα παιδιά και τους καθηγητές αυτού του τμήματος και τον αγώνα που κάνουν. Ευθύνες υπάρχουν, είναι πολλές και ο καθένας είναι υποχρεωμένος να τις αναλάβει...όσο για αυτούς που θα πουν 'Άσε μας κι εσύ που έχεις φτάσει 22ο εξάμηνο και δεν έχεις πάρει ακόμη πτυχίο', έχω να πω ότι έχουν εν μέρει δίκιο, αλλά τυγχάνει να έχω τέτοιο χαρακτήρα που έχει συντελέσει τα μέγιστα στη μη απόκτηση πτυχίου. Και πιστεύω στη δωρεάν δημόσια ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, αλλά και θέλω να έχω αποκτήσει επαρκείς γνώσεις για να 'βγω' αργότερα στην αγορά εργασίας...Ο νοών νοείτω για όσα καταθέτω...ούτε σε φοιτητικές παρατάξεις που στηρίζονταν από κόμματα μου άρεσε να είμαι (δεν σε ρωτώ εσένα Αγραφιώτη αν ήσουν εγγεγραμμένος σε κάποια, την υποθέτω και είμαι σίγουρος για την απάντησή σου αφού φαίνεται από την εμπάθεια με την οποία ομιλείς). Έχω ακούσει κάποιες φορές, γυρίζοντας από τη σχολή στο σπίτι μου (όταν ακόμη βρισκόμουν Κοζάνη), να σιγοψιθυρίζουν κάποιοι φακλανιζέ (πρόσωπο όπως και το δικό σου έχουν, ΒΑΡΥΜΑΓΚΑ ΑΓΡΑΦΙΩΤΗ): " Ή να σπουδάζεις μέχρι τα 30 σου", βλέποντάς με με την τσάντα...και να γελάνε πίνοντας το καφεδάκι τους και ξύνοντας τα οπίσθια τους). Τέτοια είναι η νοοτροπία του σύγχρονου νεοέλληνα, κι όπως όλοι γνωρίζουμε "στην Ελλάδα μπορεί ο καθείς να πει και να γράψει ό,τι θέλει". Τώρα ίσως μπορείς να καταλάβεις την ιδιοσυγκρασία και τα νεύρα των φοιτητών των τμημάτων, που διδάσκονται κ διδάχθηκαν τόσα χρόνια αντικείμενα δύσκολα και συνάμα πολύ ενδιαφέροντα? Και για να μην παρεξηγηθώ, τους κατοίκους της Κοζάνης τους συμπαθώ περισσότερο από αυτούς της πόλης μου, αλλά βλάκες παντού υπάρχουν.
Επανέρχομαι στην άποψή μου ότι σ'αυτή τη χώρα τοιουτοτρόπως λειτουργεί η τριτοβάθμια εκπαίδευση (που τη γνωρίζει, όπως λέει ο Αγραφιώτης), εδώ και πάμπολλα χρόνια. Δεν αμφισβητώ ότι το ΤΕΙ παράγει το δικό του έργο...δεν είναι πρέπον, όμως, να συμπεριφέρεσαι με αυτόν τον τρόπο σε καθηγητές και φοιτητές πανεπιστημίου, καθώς σίγουρα στο μέλλον θα επιχειρηθεί απορρόφηση του ενός τμήματος από το άλλο(μηχ.Παν/μιου, μηχ.ΤΕΙ), έτσι όπως είναι η οικονομική κατάσταση στη χώρα. Η τοποθέτηση του Υπουργού Παιδείας ύστερα από πιέσεις βουλευτών (χωρίς υ), μου αναγέννησε την κάκιστη ψυχολογία που είχα 2-3 χρόνια νωρίτερα. Πραγματικά, έχω εκνευριστεί με τη συμπεριφορά κι αυτών (πολλοί είναι γνωστά φερέφωνα, συνηθισμένο άλλωστε...) και τη συμπεριφορά διαφόρων τοπικών παραγόντων όπως ο Δακής ( άκουσα αυτά που ειπώθηκαν στη συνάντησή του με τους φοιτητές και δεν σκέφτομαι ούτε κατά διάνοια ότι μπορεί να πρόσβαλε κάποιο από τα παιδιά ολόκληρη την τοπική κοινωνία με τα λεγόμενά του. Ξέρουμε  και ξέρετε σε ποιους αναφερόμαστε...εγώ άκουσα τον Περιφερειάρχη να μιλά με πολύ άκομψο τρόπο στα παιδιά, σε πολλές περιπτώσεις...αλλά φυσικά, δεν μου έκανε εντύπωση, εδώ που ζούμε...).  Όσο για τον Κουκουλόπουλο ή όποιον άλλον είναι μπλεγμένος στο θέμα του Πανεπιστήμιο και έχει το δικό του μερίδιο ευθύνης, είναι γνωστό ότι θα κάνει τα πάντα για το συμφέρον των Κοζανιτών (καλά κάνει σε πολλές περιπτώσεις, αλλά όχι σε όλες), αλλά κυρίως για το δικό του και την υστεροφημία του. Τόσο καιρό συζητούσαν για ΖΕΠ και οργάνωση κτλ. και τα λεφτά κάπου χάνονταν στο δρόμο....τώρα ξαφνικά μας θυμήθηκαν. Είπαμε, ας είχαμε τις υποδομές με 3 τμήματα πολυτεχνικά ....χωρίς το πείραμα του ομοσπονδιακού πανεπιστημίου... και τότε όλα εντάξει. Όλοι έχουμε κάνει μικρά - μεγάλα λάθη, κάνουμε, θα κάνουμε, αλλά χρήζουν επιδιόρθωσης αυτά τα λάθη κάποτε....

                                                                Φοιτητής 22ου εξαμήνου....
γελάστε κιόλας με το εξάμηνο στο οποίο βρίσκομαι, για αυτό καλοί είστε κάποιοι....

Δεν υπάρχουν σχόλια: