ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΤΕΙ!

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Απάντηση φοιτητή στο άρθρο του κ. Αγραφιώτη



6 λογικές απαντήσεις στους 6 λόγους του κυρίου Αγραφιώτη
Απάντηση στον κύριο Μιχάλη Αγραφιώτη (6 λόγοι που έχουν άδικο οι φοιτητές του Πανεπιστημίου).

1) Πρώτα απ’ όλα για το θέμα των εγκαταστάσεων καλό θα ήταν να επισκεφθούν τμήματα του ΑΠΘ που στεγάζονται στην Εγνατία οδό ή ακόμη και μέσα στην Πανεπιστημιούπολη που γίνονται μαθήματα σε υπόγεια με υγρασία. Τα παραδείγματα εκατοντάδες σε όλη τη χώρα. Σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα η περιοχή θα έχει κτίρια πρότυπο. Πόσα χρόνια έκανε το Αριστοτέλειο να αποκτήσει άρτιες δομές, που ακόμη και σήμερα δεν τις έχει;

Απάντηση:
Σε πόσο καιρό θα έχει αυτά τα κτίρια το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας και συγκεκριμένα τα υφιστάμενα 2 Πολυτεχνικά Τμήματα;
Δεν έγιναν από το 1999 που ιδρύθηκε το τμήμα ως τμήμα του ΑΠΘ, σε εποχές “παχιών αγελάδων” και θα γίνουν τώρα εν μέσω κρίσης;
Ωραία το πιστεύουμε! Γραπτή δέσμευση πότε
θα έχουμε από τους αρμόδιους; Αν δεν είναι έτοιμα τα κτίρια στα προβλεπόμενα χρόνια, τι ρήτρα θα υπάρχει για τους υπεύθυνους που κολλισιεργούν;
Μήπως να σηκωθούμε να πάμε σε άλλο Πολυτεχνείο γειτονικού Πανεπιστήμιου που μας θέλουν ή θα ήμαστε οι αχάριστοι εμείς;;
Όσο για τα προβλήματα υγρασίας, πόσα χρόνια είναι τα κτίρια που αναφέρεστε; Όταν φτάσουν σε αυτή την ηλικία και τα “κτίρια πρότυπο” του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, θα έχουν υγρασία και τα ίδια προβλήματα; Αν έχουν όντως τα ίδια προβλήματα τι να κάνουμε εμείς; Ρωτάμε ευθέως, να σηκωθούμε να φύγουμε από εδώ και να πάμε σε άλλο Πολυτεχνείο γειτονικού Πανεπιστημίου (αν έχει καλύτερα κτίρια), ναι ή όχι;;


2) Δεύτερο, δεν μπορούμε να έχουμε τις ίδιες απαιτήσεις για τμήματα τα οποία έχουν λίγα χρόνια ζωής με τμήματα και σχολές που διανύουν πολλές δεκαετίες. Πρέπει να γίνεται σεβαστό το γεγονός ότι τα τμήματα βρίσκονται σε φάση ανάπτυξης και πρέπει να ενδυναμωθούν παρά να δυσφημούνται συστηματικά, από τους φοιτητές.

Απάντηση:
Το ένα Πολυτεχνικό Τμήμα που ήρθε ως παράρτημα του ΑΠΘ στη Κοζάνη το 1999, με ποιο ακριβώς σκεπτικό ιδρύθηκε και ήρθε στη Κοζάνη; Για να εξυπηρετήσει προεκλογικές δεσμεύσεις; Δεν έπρεπε να υπάρχει έτοιμο τουλάχιστον ένα κτίριο; Αντί αυτού η υποδοχή της Δυτικής Μακεδονίας ήταν στο ισόγειο μίας πολυκατοικίας που από πάνω ήταν απλωμένα ρούχα. Αλήθεια ή ψέματα; Τα παιδιά σας θα θέλατε να ήταν σε αυτή τη θέση, ναι ή όχι;
Δηλαδή μας αναφέρετε πως όσα χρόνια χρειάστηκαν από την ίδρυση ενός Πολυτεχνικό τμήματος (οπουδήποτε στη χώρα) για να δημιουργηθεί κτίριο για τη σωστή στέγαση του, σε τόσα χρόνια θα έχουμε και εμείς ή και νωρίτερα δικά μας κτίρια (χωρίς ενοίκιο);


3) Τρίτο, δεν είναι λογικό, επειδή κάποιοι φοιτητές θέλουν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση για να αποκτήσουν πτυχίο με τίτλο «ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ» να μη σέβονται το ίδρυμα που τους έδωσε την δυνατότητα να σπουδάσουν με λιγότερα προσόντα το αντικείμενο της επιλογής τους, που υπό άλλες περιπτώσεις θα έβλεπαν τα αντίστοιχα τμήματα με το «κυάλι».

Απάντηση:
Η τέλεια ερώτηση!!! Χρειάζεται και μια απάντηση (αν και λίγο μεγάλη στην έκταση της). Η ερώτηση αυτή για να γίνει ή αυτός που τι θέτει έχει τεράστιο θράσος ή δε ξέρει τα πραγματικά γεγονότα (και τα βλέπει με τα “κυάλια”).

1) οι πρώτοι φοιτητές που πέρασαν το 1999, πέρασαν στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, στη Πολυτεχνική Σχολή στο τμήμα Μηχανικών Διαχείρισης Ενεργειακών Πόρων.
     Ερώτηση: Γιατί δημιουγούνται τμήματα και μάλιστα Πολυτεχνικά χωρίς τα αντίστοιχα      επαγγελματικά δικαιώματα; Μήπως για μίζερα, μικροκομματικά, τοπικιστικά συμφέροντα;;
α) Ο φοιτητής που μπήκε ως φοιτητής ΑΠΘ το 1999, όταν τελείωσε τις σπουδές ακριβώς στα 5 έτη δηλαδή τον Ιούλιο του 2004, ποιανού ιδρύματος δίπλωμα πήρε; Του ΑΠΘ δεν έπρεπε να πάρει σύμφωνα με τα λεγόμενα τα δικά σας (και του περιφερειάρχη σας); Ναι ή ΌΧΙ;; Αριστοτέλειο μπήκε, Αριστοτέλειο έπρεπε να τελειώσει!! Ναι ή Όχι;; Γιατί δεν έγινε αυτό και το δίπλωμα έγραφε Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας αντί για να γράφει μόνο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης;

β) Ο φοιτητής που μπήκε ως φοιτητής ΑΠΘ το 1999 και δεν τελείωσε στα 5 χρόνια ακριβώς, αλλά άργησε για τους δικούς του λόγους (όποιος έχει το θράσος να ρωτήσει γιατί δε τελείωσε ακριβώς στα 5 χρόνια, ρωτάμε αν έχει παιδιά, σε πόσα χρόνια τελείωσαν τα δικά τους τμήματα, και τι είδους τμήματα τελείωσαν;) μπορεί να πρόλαβε τη μετονομασία σε τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Σε αυτή τη περίπτωση του αφαιρείται ο τίτλος του ισχυρού (και παγκόσμια αναγνωρισμένου Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης) και του δίνεται δίπλωμα με ισχυρότερο όνομα τμήματος και επαγγελματικά δικαιώματα, με αντάλλαγμα όνομα ενός επαρχιακού και καινούργιου (άγνωστου ακόμα και στη τοπική κοινωνία τα πρώτα χρόνια τουλάχιστον) Πανεπιστημίου.

2α) Ο φοιτητής που πέρασε ως ΠΔΜ από το 2004 και τμήμα Μηχανικών Διαχείρισης Ενεργειακών Πόρων, επέλεξε αυτό το τμήμα (ναι γιατί μπορεί να μην έπιανε κάποιο άλλο), θεωρώντας ότι για να υπάρχει αυτό το τμήμα (και μάλιστα αρκετά χρόνια) θα απονέμει επαγγελματικά δικαιώματα με ισχύ! Έκανε λάθος, ήταν αφελής; Ναι, γιατί δεν υπολόγισε στα μίζερα τοπικιστικά συμφέροντα των τοπικών παραγόντων που για χάρη ψήφων, θυσιάζουν την εκπαίδευση των πολιτών της Ελλάδας. Αλήθεια ή Ψέματα είναι αυτό; Με ποια κριτήρια δημιουργήθηκε το τμήμα;  Επίσης το τμήμα ακόμα και τότε είχε μεγαλύτερη βάση από κάποια Πολυτεχνικά τμήματα, ναι ακόμα και μεγάλων Πανεπιστημίων. Αυτός λοιπόν ο φοιτητής ο οποίος τελείωσε ακριβώς στα 5 χρόνια τις σπουδές του, μπήκε ως ΠΔΜ Μηχανικός Διαχείρισης Ενεργειακών Πόρων και τελείωσε ακριβώς στο ίδιο Πανεπιστήμιο και με το ίδιο όνομα στο τμήμα του.

2β) Ο φοιτητής που πέρασε ως ΠΔΜ από το 2004 και τμήμα Μηχανικών Διαχείρισης Ενεργειακών Πόρων και πρόλαβε τη μετονομασία, ναι πήρε δίπλωμα Μηχανολόγου Μηχανικού! Με τι μαθήματα όμως; Μπρικολόγου Μηχανικού;;; ΌΧΙ!! Με μαθήματα Μηχανολόγου Μηχανικού. Μάλιστα οι φοιτητές που μπήκαν από το 2005 και μετά, όχι απλά δεν είχαν 3-4 περισσότερα μαθήματα από τους Μηχανολόγους Μηχανικούς του ΑΠΘ (όπως αυτοί προ 2005) αλλά είχαν και εξακολουθούν να έχουν 10 (δέκα) μαθήματα περισσότερα από τους Μηχανολόγους Μηχανικούς του ΑΠΘ! Κάποιος μίζερος ίσως ρωτούσε αν είναι πιο εύκολα ή πιο δύσκολα! Κάποια είναι πιο εύκολα στο ΑΠΘ και κάποια πιο εύκολα στο ΠΔΜ.


3) Ο φοιτητής που πέρασε ως ΠΔΜ και τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών, θα πρέπει να βγει με βάση τα δικά σας λεγόμενα (και του περιφερειάρχη σας) ως Μηχανολόγος Μηχανικός Πανεπιστήμιου Δυτικής Μακεδονίας. Ναι ή Όχι; και το Πανεπιστήμιο του να αναπτύσσεται συνεχώς! Να είναι το καμάρι της Δυτικής Μακεδονίας; Ωραία, σας προκαλούμε να διατηρήσετε υπό την ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ μορφή του το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, χωρίς μιζέριες και μικροτοπικιστικά συμφέροντα, και να του δώσετε τη δυνατότητα αν αναπτυχθεί για να γίνει το καμάρι όλης της Δυτικής Μακεδονίας!


4) Τέταρτο, οι φοιτητές που σήμερα ζούνε στην Κοζάνη με ένα λογικό κόστος διαβίωσης, αν σπούδαζαν στη Θεσσαλονίκη, στα Ιωάννινα ή στην Κομοτηνή (δεν συζητάμε για την Αθήνα) θα πλήρωναν πολλαπλάσια χρήματα για ενοίκια, μεταφορές, διατροφή ακόμα και για διασκέδαση, και με συνθήκες ζωής πολύ χειρότερες από την πόλη της Κοζάνης, που δίνει πολλές δυνατότητες, ακόμη και για οικονομικά αδύναμους φοιτητές.

Απάντηση:
Πόσο σίγουρος είστε για αυτό που λέτε για τα Ιωάννινα τη Κομοτηνή και άλλες αντίστοιχες περιφερειακές πόλεις; Οι τιμές των ενοικίων ακόμα και στη Θεσσαλονίκη έχουν πέσει σε επίπεδα περίπου Κοζάνης, λόγω κρίσης. Επίσης το ΑΠΘ προσφέρει φοιτητικές εστίες σε οικονομικά αδύναμους φοιτητές. Ναι ή όχι; Προσφέρει σε όλους τους οικονομικά αδύναμους φοιτητές; Όχι, αλλά το ΠΔΜ δεν έχει ούτε ένα δωμάτιο εστίας ακόμα και για τον πιο φτωχό φοιτητή. Οι εστίες του ΑΠΘ είναι καινούργιες; Όχι, αλλά το ΠΔΜ δεν έχει ούτε για δείγμα. Όταν με το καλό γίνει η Πανεπιστημιούπολη στη ΖΕΠ (ή μήπως δε θα γίνει;) τότε ναι ελπίζουμε οι σημερινοί πρωτοετείς, να προλάβουν φοιτητικές εστίες πρότυπα.
Για μεταφορές, αν δεν έμεναν ακριβώς δίπλα στο ΑΠΘ (για να φτάσουν σε ελάχιστα λεπτά), ναι θα πλήρωναν 0,40 ευρώ το φοιτητικό εισιτήριο. Πόσο έχει το φοιτητικό εισιτήριο στη Κοζάνη; Μήπως είναι πιο ακριβό (δε μας ενδιαφέρει ο λόγος που είναι πιο ακριβό αλλά το δεδομένο ότι είναι πιο ακριβό). Και ναι θα πλήρωναν πιο ακριβά τις μεταφορές διότι στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν δρομολόγια από όλες τις περιοχές προς το Πανεπιστήμιο. Στη Κοζάνη να μη ρωτήσουμε αν υπάρχει. Ή μήπως να ρωτήσουμε; Απλά δεν υπάρχουν δρομολόγια προς τα 2 Πολυτεχνικά τμήματα. Να ρωτήσουμε όμως γιατί δεν υπάρχουν; Θα πάρουμε λογική απάντηση; Ρωτάμε λοιπόν ευθέως γιατί δεν υπάρχει (με εξαίρεση ένα μικρό χρονικό διάστημα στο παρελθόν) αντίστοιχο δρομολόγιο. Και παρακαλούμε μην αναφέρετε ύπαρξη δρομολογίων κάθε μισή η μία ώρα, γιατί δεν είναι σοβαρά επιχειρήματα.
Όσο τη διατροφή και τη διασκέδαση, ο καφές και το ποτό στα “φοιτητικά” στέκια ακόμα και της Θεσσαλονίκης, κοστίζουν όσο στη Κοζάνη. Μήπως όχι; Μήπως θα ήταν καλό να επισκεφθείτε τα ανάλογα μαγαζιά στις πόλεις που αναφέρετε; Επίσης γίνεται πλήρως αντιληπτό ότι αν έχεις θέα τη θάλασσα, θα πληρώσεις πιο ακριβά το καφέ, το πότο ή το φαγητό σου. Αν είχε και η Κοζάνη θάλασσα δε θα ήταν δηλαδή οι τιμές πιο ακριβές σε αυτά τα μαγαζιά;


5) Πέμπτο, γίνεται κατανοητό ότι δεν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες για εργαστήρια και διδασκαλία, αλλά θα ήταν καλό να επισκεφτούν οι φοιτητές ανάλογες αίθουσες διδασκαλίας στα γειτονικά πανεπιστήμια και πόσα άτομα παρακολουθούν τα μαθήματα.

Απάντηση:
Μήπως θα ήταν καλό να επισκεφθούμε μαζί αν θέλετε τις εγκαταστάσεις του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών στο ΑΠΘ; Τις έχετε επισκεφθεί; Μάλλον είναι χειρότερες από τις δικές μας.
Όσο για την αναλογία φοιτητών προς καθηγητή, η αναλογία είναι 21,8 φοιτητές ανά καθηγητή στο τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΠΔΜ και 21,7 φοιτητές ανά καθηγητή για το αντίστοιχο τμήμα του ΑΠΘ.
Γίνεται κατανοητό ότι δεν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες, σας ευχαριστούμε πολύ που το κατανοείτε. Αλλά μην κουραστούμε να βρούμε λύση. Άλλωστε η Δυτική Μακεδονία έχει σοβαρότερα προβλήματα να λύσει, όπως προβλήματα θέρμανσης, προβλήματα ανεργίας, να παράξει ηλεκτρικό ρεύμα για να τροφοδοτήσει τη χώρα και φυσικά συνορεύει με δύο χώρες μη μέλη της Ε.Ε. και είναι μάλλον ντροπή να ζητάμε να ενισχύσει το Πανεπιστήμιο που η ίδια θέλει και πήρε από το ΑΠΘ. Όλα αυτά δεν είναι δικά μας επιχειρήματα, αλλά επιχειρήματα που χρησιμοποιεί η τοπική κοινωνία. Μήπως λέμε ψέματα;;; Να σας στείλουμε επιστολές που φαίνονται ποιοι λένε τι;;


6) Έκτο, οι επιλογές στο μηχανογραφικό είναι γνωστές. Οι σπουδές έχουν τις δυσκολίες τους. Επειδή κάποιοι είναι δυσαρεστημένοι, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσει η προσπάθεια για ανάπτυξη ενός ιδρύματος που έτυχε να περάσει μπόρες λόγω οικονομικής κρίσης.

Απάντηση:
Πολύ σωστά, οι επιλογές στο μηχανογραφικό είναι γνωστές. Γιατί καθυστέρησαν να βγουν φέτος τα μηχανογραφικά; Αα μήπως φταίει το “κακό” Υπουργείο; Ή μήπως φταίνε τα “μαγειρέματα” της τελευταίας στιγμής; Καλά μας περνάτε για αγράμματους ή για χαζούς;
Δεχόμαστε αυτό που λέτε και είναι πολύ ορθό, ΔΕΝ πρέπει να σταματήσει η προσπάθεια για ανάπτυξη ενός ιδρύματος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας) που έτυχε να περάσει μπόρες λόγω οικονομικής κρίσης. Η οικονομική κρίση από πότε άρχισε; Από το 1999, από το 2003, από το 2007; Τότε δεν υπήρχαν μάλλον τα χρήματα για τη περιβόητη Πανεπιστημιούπολη στη ΖΕΠ λόγω “οικονομικής κρίσης”. Αλήθεια τα πιστεύεται αυτά; Ωραία, αρά:
α) εν μέσω κρίσης τώρα, άρα δε μπορούμε να περιμένουμε ανάπτυξη από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Άρα πως θα αναπτυχθεί η Δυτική Μακεδονία χωρίς ισχυρό Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας;
β) αφού ενδιαφέρεστε τόσο πολύ για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, σας προκαλούμε να το διατηρήσετε υπό την ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ μορφή του, χωρίς μιζέριες και μικροτοπικιστικά συμφέροντα, και να του δώσετε τη δυνατότητα αν αναπτυχθεί για να γίνει το καμάρι όλης της Δυτικής Μακεδονίας! Φυσικά προσφέροντας αυτά που πρέπει να προσφέρει ένα Πανεπιστήμιο στη Κοινωνία και όχι αυτά που θέλουν κάποιοι να τους προσφέρει.


Θα μας επιτρέψετε να απαντήσουμε με χαρά και στα υπόλοιπα 3 ερωτήματα σας.

1) Ποιοι θα έχουν άμεσο όφελος από την κατάργηση των τμημάτων της Κοζάνης; Μήπως είναι κάποιοι που θα ευνοηθούν γιατί θα ενταχθούν στα μεγάλα πανεπιστήμια;

Απάντηση:
Φυσικά Και το τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΠΔΜ (φοιτητές, μέλη ΔΕΠ, υποψήφιοι διδάκτορες, ερευνητικό προσωπικό), αλλά Και το τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ, (αν δε ξέρετε την απάντηση παρακαλούμε ρωτήστε κάποιους από τους καθηγητές των Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ)  και φυσικά μεγάλος κερδισμένος θα είναι η έρευνα και αν θέλετε και η ίδια η πόλη της Θεσσαλονίκης, γιατί δεν ενδιαφέρετε (δεν έχει ανάγκη) τα τοπικιστικά συμφέροντα, αλλά κοιτάει να πάρει γνώση και τεχνογνωσία από το ΑΠΘ και να λύσει προβλήματα με τη βοήθεια της επιστημονικής κοινότητας της πόλης για να έχει ανάπτυξη. Με χαρά να βοηθήσουμε όλοι μας ως προς αυτή τη κατεύθυνση και τη πόλη της Κοζάνης και αυτό το εννοούμε και το πιστεύουμε, αν και μόνο αν δοθούν στο Πανεπιστήμιο αυτά που του στερήθηκαν τόσα χρόνια από τους τοπικούς παράγοντες!
Ρωτάμε ευθέως, ποιοι θα έχουν άμεσο όφελος από το να διατηρηθεί ο αριθμός των φοιτητών στην Κοζάνη; Μήπως είναι κάποιοι που θα ευνοηθούν γιατί θα πάρουν ψήφους και θα προωθήσουν την πολιτική τους καριέρα; Κάνουμε κάπου λάθος στο συλλογισμό μας; Απαντήστε με ειλικρίνεια και το χέρι στη καρδιά.

2) Γιατί να αδικηθούν οι φοιτητές των άλλων Πανεπιστημίων που πέρασαν με μεγάλη βαθμολογία από την εξίσωση των πτυχίων τους;

Απάντηση:
Γιατί να αδικηθούν οι φοιτητές του Πολυτεχνικού Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, κάποιοι από τους οποίους πέρασαν με βαθμό μεγαλύτερο από 18.000 μόρια, είτε ως Μηχανολόγοι Μηχανικοί είτε με τη προηγούμενη ονομασία, από την σταδιακή υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών με αυτή τη Συνομοσπονδία ΑΕΙ Δυτικής Μακεδονίας;
Αλήθεια πιστεύεται ότι δε θα υπάρξει υποβάθμιση; Ωραία, τα παιδιά σας αν σπούδαζαν στο τμήμα μας, θα θέλατε να δημιουργηθεί αυτή η Συνομοσπονδία ΑΕΙ Δυτικής Μακεδονίας; Με απόλυτη ειλικρίνεια απαντήστε μας. Ναι ή Όχι; και γιατί;
Επίσης ποιος είπε ότι αδικούνται οι φοιτητές των άλλων Πανεπιστημίων; Τους ρωτήσατε; Και εμείς πιστεύουμε ότι αδικούμαστε με τη Συνομοσπονδία Πανεπιστήμιου με ΤΕΙ. Κάποιος μπορεί να έχασε κάποιο τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών για 1 μόριο (σε κάποιο μάθημα θεωρητικής κατεύθυνσης, ενώ έγραψε λίγο καλύτερα στα μαθηματικά κατεύθυνσης).
Επίσης μιλάμε για φοιτητές Πολυτεχνικού τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών (με περισσότερα μαθήματα, άλλα πιο εύκολα, άλλα πιο δύσκολα) να εισαχθούν σε αντίστοιχο Πολυτεχνικό τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών, δεν μιλάμε για Πολυτεχνείο με ΤΕΙ (εμείς δε τους προσβάλουμε, η δική σας λογική τους προσβάλει, γιατί αν μας δει το ΑΠΘ όπως λέτε, τότε να δούμε και εμείς αντίστοιχα το ΤΕΙ).


3) Επειδή κάποιοι έχουν συμφέροντα να στερηθεί η περιοχή της ανάπτυξης ενός αξιόλογου ιδρύματος; Μήπως κάποιοι κάνουν “δημόσιες σχέσεις” εις βάρος των άλλων φοιτητών;

Απάντηση:
Συμφέροντα εννοείται την ανάγκη και την ελπίδα για ένα σωστό Πολυτεχνικό τμήμα με υποδομές; Ναι έχουμε και εμείς συμφέρον και ανάγκη από ένα σωστό Πολυτεχνικό τμήμα το οποίο θα μας δίνει ακόμα περισσότερα και καλύτερα εφόδια και φυσικά συμφέρον έχει μακροπρόθεσμα και η  κοινωνία (ναι και της Δυτικής Μακεδονίας) από αξιόλογους επιστήμονες Μηχανικούς! Στα παιδιά σας το ίδιο ερώτημα θα θέτατε;
Να ρωτήσουμε και εμείς με τη σειρά μας, μήπως κάποιοι (τοπικοί παράγοντες) κάνουν “δημόσιες σχέσεις” εις βάρος των φοιτητών;
Μήπως κάποιοι μαζεύουν ψήφους και θέλουν να φανούν ήρωες για να επανεκλεγούν; Θεωρείτε τόσο αφελείς του πολίτες της Δυτικής Μακεδονίας δηλαδή;


Με χαρά θα περιμένουμε τα επόμενα λογικά σας επιχειρήματα για να αναπτύξουμε έναν γόνιμο και παραγωγικό διάλογο.

Τέλος, πιστεύετε πραγματικά, με ειλικρίνεια παρακαλούμε απαντήστε, πως ανάπτυξη σε έναν τόπο έρχεται αν φέρουμε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ για να έχουμε ενοίκια και να πουλάμε σουβλάκια και καφέδες; Πραγματικά αυτό πιστεύετε;
Αν το πιστεύετε, εξάγεται το λογικό συμπέρασμα πως Πανεπιστήμια=Ανάπτυξη, άρα η Ελλάδα μας, αφού είναι σε κρίση και χρειάζεται ανάπτυξη να δημιουργήσουμε σε κάθε πόλη και χωριο (όχι μόνο σε κάθε περιφέρεια) από τουλάχιστον ένα τμήμα, αν όχι ολόκληρο ίδρυμα.
Ανάπτυξη έρχεται και θα έρθει στη Δυτική Μακεδονία με τη προσπάθεια για καινοτόμο επιχειρηματικότητα και ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα και με τη συνοδεία εξαγωγών.
Το Πανεπιστήμιο μπορεί να βοηθήσει τη κοινωνία και είναι ένας από τους ρόλους του, αλλά δυστυχώς όχι όπως νομίζετε εσείς.


Δεν υπάρχουν σχόλια: