ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΤΕΙ!

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Σχόλιο για την κατάληψη από πολίτη της Κοζάνης

Δεν είμαι φοιτητής. Είμαι ένας απλός πολίτης της Κοζάνης. Θεωρώ απαράδεκτο και ανώφελο να κάνετε κατάληψη και να στερείτε από κάποια παιδιά την εξεταστική τους. Τι νομίζετε ότι θα καταφέρετε με το να κλείσετε 2 βδομάδες την σχολή? Αυτός είναι τρόπος διαμαρτυρίας? Περιμένετε έτσι να ακουστεί η φωνή σας? Θα επηρεάσει νομίζετε την απόφαση της Βουλής μια κατάληψη σε μία σχολή μιας πόλης της Ελλάδας? Είμαι 26 χρονών και ειλικρινά λυπάμαι που παιδιά της ηλικίας μου σκέφτονται με αυτόν τον τρόπο. Σκέφτεστε ότι παιδιά θα χάσουν το πτυχίο τους εξαιτίας της απόφασης μιας μερίδας ατόμων που απλά και μόνο θέλουν να χάσουν τις εξετάσεις. Ας μην γελιόμαστε. Πολλοί από αυτούς που ψήφισαν ''υπέρ'' δεν ξέρουν καν τι περιλαμβάνει το νέο νομοσχέδιο.
Δεν περιμένω να ακουστεί η γνώμη μου. Περιμένω μόνο η νεολαία αυτής της χώρας να ξυπνήσει κάποια στιγμή.

Θα ήθελα να δημοσιευθεί το σχόλιο μου αν και κατά πάσα πιθανότητα θα ''φάει'' λογοκρισία.


Στέφανος Βασιλοπουλος
κάτοικος Κοζάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: