Τη μάχη του 21ου αιώνα θα κερδίσουν οι χώρες, που οι κοινωνίες τους απαρτίζονται από πολίτες με κοινωνική αγωγή, σταθερές πολιτιστικές βάσεις και στέρεες γνώσεις, πάνω στις οποίες θα στηριχθεί η παραγωγή και η εφαρμογή νέων γνώσεων, μεθόδων και τεχνολογιών.
Αυτό το Ανθρώπινο Κεφάλαιο, παράγεται μέσα στο σύστημα Παιδείας και σε όλες τις βαθμίδες του. Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι, η πολιτική που θα οδηγήσει με επιτυχία τη χώρα μας για να υπάρξει και στο «αύριο», μέσα από τη σημερινή πραγματικότητα του ανελέητου ανταγωνισμού, είναι εκείνη που θα αποφασίσει να προβεί σε γενναία αύξηση των επενδύσεων και όχι των δαπανών για την Παιδεία. Η χρηματοδότηση της Παιδείας...
δεν αποτελεί κατανάλωση - ώστε να χαρακτηρίζεται ως δαπάνη - , είναι καθαρή επένδυση και μάλιστα η πλέον παραγωγική.
δεν αποτελεί κατανάλωση - ώστε να χαρακτηρίζεται ως δαπάνη - , είναι καθαρή επένδυση και μάλιστα η πλέον παραγωγική.
Και ενώ αυτά, τα έχουν κατανοήσει όλα τα κράτη, όσα σέβονται τον εαυτό τους και την ιστορία τους, μα πάνω απ’ όλα σέβονται και προσέχουν τη Νέα Γενιά και επενδύουν στην Παιδεία ενισχύοντας το Εκπαιδευτικό τους Σύστημα, εμείς ζούμε στην Πατρίδα μας την πλήρη αποδόμηση της! Γιατί άραγε; Μα δε θέλει και ιδιαίτερη σοφία! Η Παιδεία βάλλεται ως ο πιο επικίνδυνος μοχλός της καλλιέργειας του ανθρώπου! Και είναι προφανές, πως όταν έχεις ηθελημένα και με μεθόδευση οδηγήσει στην υποθήκευση της ζωής των πολιτών και των παιδιών τους καθώς επίσης και της ανεξαρτησίας της χώρας σε ξένα συμφέροντα, ο σκοπός της Παιδείας πρέπει να ακυρωθεί τάχιστα, να έχουν ήσυχο το κεφάλι τους οι νέοι ΔυΝάσΤες! Μέσα σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και πρόβλεψη -πρόταση της κ. Άννας Διαμαντοπούλου, να γίνει και η αγγλική γλώσσα επίσημη γλώσσα του μελλοντικού Ελλαδιστάν. Είναι αξιέπαινη που δεν πρότεινε τη νεοθωμανική τουρκική γλώσσα.
Αφήνουν λοιπόν τα σχολεία να ρημάξουν, κόβοντας το 70% από τα λειτουργικά τους έξοδα, επιβραβεύουν την αμάθεια με το μπόνους εισαγωγής στα πανεπιστήμια, ισοπεδώνουν όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης από κολλέγια μέχρι ΤΕΙ, Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία , εξισώνουν μέτριους και άριστους φοιτητές, και με την παράλληλη παραχάραξη της Ιστορίας του Έθνους συμβάλλουν τα μέγιστα, στην «κατασκευή» ανθρώπων , χωρίς τη γνώση που καλλιεργεί την κριτική ματιά των ελεύθερων και σκεπτόμενων ανθρώπων!
Δεν είναι τυχαίο, ότι αυτές οι πολιτικές κόντεψαν να δώσουν δίκαιο στο ιστορικό πόνημα για την Μικρασιατική Καταστροφή της κας Ρεπούση και της παρέα της και που αν δεν υπήρχε η σθεναρή αντίδραση του απλού λαού, των εκατομμυρίων ελλήνων προσφυγικής καταγωγής και του ευσυνείδητου Έλληνα δάσκαλου, θα διδασκόταν σήμερα ο «συνωστισμός» της Σμύρνης!
Το ραγιαδισμό τον βίωσαν κάποτε οι πρόγονοί μας για αιώνες, μα εκείνοι κάποτε τα κατάφεραν! Εμείς θα επιτρέψουμε να επαναληφθεί κάτι τέτοιο στα παιδιά μας, Στείλτε ένα αυστηρότατο μήνυμα πως η ανοχή έχει και όρια. Η πολιτική τους στην Παιδεία δεν αποτελεί μια επιπλέον οικονομική «θυσία» για εξοικονόμηση χρημάτων και ξεχρέωμα, όταν οι ξένοι μόνο σύμβουλοι του πρωθυπουργού σε αριθμό, τείνουν να ξεπεράσουν το δυναμικό μιας σχολικής τάξης;
Οργανωθείτε, συντονιστείτε ,πλημμυρίστε τα blogs και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης με τα δίκαια αιτήματά σας , ενημερώστε τους νέους αιρετούς της αυτοδιοίκησης, συγχρονιστείτε με τα άλλα πανεπιστήμια , καταγγείλτε τις μεθοδεύσεις τους, Αποδείχθηκε ότι οι ταγοί μας δεν είναι άτρωτοι. Θυμηθείτε τον εξαναγκασμό σε αποπομπή της κ. Γιαννάκου για το βιβλίο της Ιστορίας. Θυμηθείτε την αποπομπή της κ. Ρεπούση η οποία κατά καιρούς έχει συγκεντρώσει τα πυρά της κοινής γνώμης λόγω των απόψεών της περί της ελληνικής ταυτότητας και των μειονοτήτων και το κύμα αντιδράσεων, που προκάλεσε με το εγχειρίδιο Ιστορίας του Δημοτικού που συνέγραψε. Θυμηθείτε την γενική γραμματέα του υπουργείου Παιδείας Θάλεια Δραγώνα η οποία αναγκάστηκε να υποβάλει την παραίτησή της μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε η πρότασή της να διδάσκεται ως προαιρετικό το μάθημα της Ιστορίας στα σχολεία. Θυμηθείτε και την πρόσφατη παραίτηση που υπέβαλε ο γενικός γραμματέας Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Παιδείας Αχιλλέας Μητσός και η οποία σύμφωνα με πληροφορίες οφείλεται σε διάσταση απόψεων με τον υφυπουργό Παιδείας Γιάννη Πανάρετο.
Υ.Γ. Αγωνιστείτε με τους καθηγητές σας, ζητώντας και τη βοήθεια των Νίτζα από άλλες πόλεις αφού εσείς έχετε την ατυχία να συνεργάζεστε με χελωνονιτζάκια (σύμφωνα και με επιστολή γονέα). Μια λέξη με τρεις διαστάσεις. Πρώτον νιτζάκια, σε τύπο υποκοριστικό για να δείχνει το υπαρξιακό μέγεθος ,δεύτερον νιτζάκια δηλ. μικρούς πολεμιστές που κουνούν σπασμωδικά τα μικρά τους χεράκια και τα ποδαράκια για να δικαιολογούν την ύπαρξή τους, και τρίτον χελωνάκια γιατί στα δύσκολα χώνονται στο καβούκι τους, σέρνονται και κρύβονται.
Καλή χρονιά
Νικόλαος Ζήσης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου